Keluarga

Pelakon Popular Ini Menangis Lihat Keakraban Anak dan Bekas lstri Brsama Suami Baru

PELAKON Galih Ginanjar sekali lagi menyesali tindakannya mensia-siakan bekas isteri Fairuz A Rafiq dan anak mereka King Faaz.

Galih berkata sikap pentingkan diri sebelum ini membuatkan anak tunggalnya itu lebih dekat dengan bapa tiri iaitu Sonny Septian.

Keakraban mereka berdua sering menjadi perhatian netizen di media sosial sehinggakan kelihatan seperti anak dan bapa kandung.

Dalam hal ini, Galih mengakui senang melihat perkembangan anaknya itu dan berterima kasih dengan Sonny.

“Saya bangga lihat perkembangan dia sekarang, saya seronok! Terima kasih Sonny kerana membimbing dia menjadi anak yang pintar dan kacak,”

Katanya semasa menjadi tetamu dalam program Brownis Trans TV, baru-baru ini.

menyesali tindakannya mensia-siakan beks steri

Galih cemburu lihat kemesraan anaknya dengan Sonny.

“Selamba je dia hina ex wife gitu. Mesti masa kawin tu mulut pun celupar. Oh makan hati dpt pasangan gini..”

Meskipun menghargai kasih sayang yang diberikan Sonny, Galih mengakui di hatinya masih ada rasa cemburu melihat mereka berdua.

“Saya lihat di Instagram nampak sesuai sangat sama Sonny, kalau dengan Fairuz itu sudah pasti, tapi kalau ada Sonny lebih serasi. Sepatutnya saya di situ… tapi saya tiada.

“Sepatutnya saya lebih dekat dengan Faaz kerana saya bapa kandungnya tapi kerana kelakuan saya dahulu menyebabkan kami terpisah cukup jauh,” ujarnya

“Padan muka. Beecakap x toleh kiri kanan,aib ex wife kau singkap sebar satu dunia..

Alhamdulilah dpt balasan kat dunia lagi,kau tengok le org yg kau buka aib dulu. Hakikatnya kau tu x layak pun utk ex wife tu..

Suami yg x amanah utk dijadikan imam dlm rumahtangga..pasni sapa2 yg nk jadi wife dio kna alert le dgn perangai bebal dio tu” – Azmah

“Pengajaran utk lelaki di luar sana… Jgn Senang2 ko nk cerai bini ko dan tggalkn ank ko mcm tu aje demi seorg perempuan cantek di luar sana.

Dia ni kira bgus pyelasan dia blum trlmbat sebelum tua… Nnti klu Ada jodoh brtemu dgn org baru..

Jagalh klurga baru anda dgn sebaik baiknya.. Kita smkin tua bkn smkin muda, fikir nak brpoya poya sana sini.” – Haslinda

Galih Ginanjar berkahwin dengan Fairuz pada 5 Mac 2011.

Mereka bercerai pada tahun 2014 dan dikurniakan seorang cahaya mata diberi nama King Faaz Arafiq.

SUMBER: Tabloid Bintang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *