Semasa

“Dah 5 kali..” Kena Buang Dari Grup Wasap Family, Abg Viva Dedah Ahli Keluarga Masing² Dah Berpakat

Sukarelawan banjir, Azwan Omar yang popular dengan panggilan Abang Viva dilaporkan sudah selamat mendirikan rumah tangga dengan wanita pilihan hatinya, Evanoza.

RAKAMAN VIDEO PENUH DARI ABANG VIVA ADA DI BAWAH SEKALI

Berita gembira itu dikongsi seorang jurugambar, Azizi Ang menerusi sebuah posting di laman Facebook yang merakam foto pernikahan pasangan tersebut.

Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup

Sementara itu, Evanoza seolah-olah terkejut apabila perkahwinannya mendapat perhatian sekali gus mengucapkan terima kasih atas doa yang dititipkan orang ramai.

Kena Buang Dari Grup

“Errrr…..hmmmm… I kena cakap apa2 ke? Aduhai.. TQ pada semua yang mendoakan… Eva orang biasa, life macam orang lain juga…

“Simple is better. Bahagia bukan bergantung apa yang kita post di media social,” katanya dalam satu posting di Facebook sebentar tadi.

Terdahulu, Abang Viva mencipta fenomena sendiri kerana membantu mangsa banjir di Selangor dengan menggunakan Perodua Viva dan sebuah bot yang dibawa di atas bumbung keretanya dari Melaka.

Kena Buang Dari Grup

Berita tentang perkahwinan Abang Viva atau nama sebenarnya Azwan Omar dengan pasangannya  Evanoza telah dihujani dengan ucapan tahniah daripada warganet.

Rata-rata mereka mendoakan agar hubungan perkahwinan yang dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat selepas selamat bernikah pada pagi Jumaat.

Evanoza juga sempat memuat naik video gambar-gambar perkahwinan mereka dan meminta agar orang ramai dapat mendoakan kebahagiaan mereka berdua.

Walau bagaimanapun, menerusi perkongsian seorang wanita yang dipercayai ahli keluarga kepada Abang Viva dikenali sebagai Fauziyah Omar telah mencuri perhatian ramai.

Dalam posting tersebut, dia seolah-olah memberi bayangan seperti perkahwinan tersebut tidak direstui ibu bapa sehingga mendakwa yang sukarelawan itu mengabaikan orang tuanya selepas berkenalan dengan pengantin perempuan.

Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup Kena Buang Dari Grup

Dalam perkongsian itu juga, wanita tersebut ada meminta agar orang diluar sana berhenti bertanya atau bercakap mengenai pengantin lelaki kepada ibu dan bapanya kerana mereka sudah berhabis air mata mengenangkan perbuatan pasangan pengantin terhadap mereka.

Walaupun tidak mendedahkan punca sebenar masalah tersebut, Fauziyah mengatakan niatnya membuat posting tersebut sama sekali bukan untuk mempermalukan merka berdua.

Perjelaskan Keadaan

Kena Buang Dari Grup

Sementara itu, menjengah ke facebook milik Azwan Omar, beliau telah membuat satu siaran langsung untuk menjelaskan segala apa yg berlaku.

Mereka tak setuju dengan calon yang saya pilih

“Saya dah bagitahu tiga kali dekat mak dan ayah yang saya nak kahwin. Tiga kali dekat ayah dan lima kali dekat emak. Cuma diorang tidak bersetuju sangatlah dengan calon yang saya pilih.” katanya

Tambahnya lagi, mungkin itu silap dari dirinya sendiri kerana tetap meneruskan perkahwinan tersebut. Tetapi utk pengetahuan semua juga, bukanlah tanpa pengetahuan ibu dan ayah.

Tambah Azwan yg juga dikenali sebagai Abang Viva, tarikh pernikahan beliau bersama isteri bukanlah pada hari ini, tapi pada 14 Oktober yang lalu.

“kami dah nikah seminggu dan buat secara senyap, tapi bukanlah tanpa pengetahuan ibu dan ayah” – Abang Viva

Selain itu, dia juga menjelaskan sejurus selesai nikah, dia ada maklumkan terus kepada mak nya sambil menunjukkan bukti perbualan mereka berdua di Whatsapp kepada netizen.

Kenapa tak bincang melalui Whatsapp Group?

Ada yang tanya kepada saya kenapa tak berbincang dalam Wsap Group tapi menggunakan media sosial dan tag page2 besar. Yang itu saya tak boleh nak jawab. Kalau anda masih ingat, saya ada turun di Baling, Kedah..

Pada masa saya dekat sana lagi, saya telah dikeluarkan dari family group di Wsap. Saya telah di kick keluar masa bulan lima oleh akak saya sendiri. Itulah sebabnya saya tak tahu apa yang jadi dalam group.

Kena Buang Dari Grup

Di akhir siaran langsung itu, Azwan sempat menjawab soalan netizen.

“Walau apa pun yang berlaku, balik lah rumah jumpa mak ayah”

Jawab Azwan, insyaallah sayang memang akan balik jumpa mak ayah saya.

Tonton Video :

Sumber Facebook Azwan Omar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *