Semasa

TuIar Video Seorang Siswi Mengamvk Gara² Penguatkuasa Agama Ambil Video Dia BerkhaIwat

Siswi Kolej Mengamvk Selepas Kantoi Khalwat Dalam Kereta.

Baru-baru ini tular satu rakaman video di media sosial menunjukkan reaksi seorang mahasiswi yang ditangkap khalwat bersama teman lelakinya di dalam sebuah kereta.

Menurut Malaysian Digest, pelajar berkenaan merupakan seorang mahasiswi di sebuah kolej terkemuka dan kejadian terkutuk tersebut dilaporkan berlaku di tempat letak kereta kolej berkenaan.

Takde Duit Check In 

Lain Pulak Dorang Belajar ni

Asal boleh, lecak je

Marah Video Diambil

Menerusi video berdurasi 29 saat itu, wanita berkenaan yang hanya sempat menyarungkan coli boleh dilihat menjerit-jerit dan memberontak apabila orang ramai menyuruhnya keluar dari kenderaan itu.

menunjukkan reaksi seorang mahasiswi

Seorang lelaki boleh didengari menengkingnya dengan berkata,

“Tak ada duit ke hotel ka?”

Sambil menutup mukanya dengan baju, wanita itu terus menerus menjerit,

“Sana! Sana! Sana! Pergi dari sini”

Salah seorang individu yang berada di situ malah membuka pintu tempat duduk belakang dan cuba menyelak baju yang menutupi muka wanita berkenaan.

Bagaimanapun, teman lelakinya tidak kelihatan di dalam video berkenaan, mungkin kerana sudah ditangkap dari awal.

Menurut saksi, perbuatan mereka dapat dihidu apabila orang ramai yang berada di kolej merasakan sesuatu yang tidak kena kerana kereta tersebut bergoyang-goyang.

Difahamkan, kedua-dua mereka sudah ditahan pihak polis Indonesia, dengan bantuan orang ramai dan laporan polis sudah pun dibuat.

Bila nak buat tak fikir pun, dah kantoi tahu pula malu kan! Memalukan nama ibu bapa dan kolej je.

source: Lobakmerah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *