Semasa

Mayat Pengarah Sekolah Ditemui Dlm Kereta Honda Tenggelam, Polis Kongsikan Keadaan Wanita Ketika Itu Sgt Mngejutkan

Polis menemui mayat seorang wanita yang terperangkap di dalam sebuah kereta selepas kenderaan itu ditarik keluar dari sebuah terusan pengairan di daerah Tha Muang, wilayah Kanchana Buri, Thailand Jumaat lalu.

RAKAMAN ADA DIBAWAH SEKALI

pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta

pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta pengarah sekolah ditemui dalam kereta

Selepas keadaannya diperiksa di lokasi kejadian oleh polis dan doktor, mayat itu kemudian dibawa ke hospital untuk bedah siasat.

Meskipun masih tidak mengetahui punca kenderaan yang dipandu mangsa boleh terbabas dari jalan raya dan terhumban ke dalam terusan, siasatan polis mengesahkan beberapa garis masa nahas tersebut.

Pada petang Jumaat lalu, mangsa dikatakan pergi ke sebuah restoran bagi memeriksa keadaan lokasi penganjuran sebuah acara seminar yang bakal diadakan.

Ketika dalam perjalanan pulang, dia melalui jalan yang menempatkan terusan tersebut apabila kereta dipandu mangsa hilang kawalan lalu menyebabkan dia terhumban ke dalam air.

pengarah sekolah ditemui dalam kereta

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber Kosmo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *