Semasa

“Semoga berkekalan..” Lama Menunggu, Akhirnya Shuib Dedahkan Zara Zya Terima Lamarannya Untuk Menjadi Rakan Kongsi

Sejak kebelakangan ini, nama pelakon Zara Zya dan pelawak Shuib Sepahtu sering menjadi sorotan warganet.

Mana tidaknya, perkongsian gambar mesra di media sosial telah mencetuskan tanda tanya dan persoalan dalam kalangan netizen mengenai status mereka berdua.

Selain itu, ramai mengucapkan tahniah kepada Zara Zya atas khabar gembira yang baru dikongsikan kepada orang ramai, terutama peminat-peminat mereka.

Semoga Berkekalan

sambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuib

Malah, ada yang memberi ‘restu’ sekiranya mereka berdua ditakdirkan berjodohan.

Status hubungan mesra terjawab akhirnya!

Kini, status hubungan mereka berdua terjawab apabila Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad memuat naik satu video menunjukkan dia dan Zara sedang berada di salah sebuah cawangan terbaharu Bubble Bee yang bakal dirasmikan tidak lama lagi.

sambut pelawaan Shuib

Dalam kapsyen hantaran tersebut iaitu ‘Alhamdulillah, dia setuju’ menjawab segala teka-teki selama ini apabila aktres itu bersetuju menerima pelawaannya membuka cawangan air minuman Bubble Bee.

Meninjau di Insta Story milik Shuib dan Zara, difahamkan kedai itu akan dirasmikan pada 28 Ogos nanti di Bandar Sri Permaisuri, Kuala Lumpur.

sambut pelawaan Shuib

Perkongsian itu menerima pelbagai reaksi dalam kalangan warganet di mana ramai menyatakan sudah dapat ‘agak’ gambar mesra yang tular di media sosial hanyalah sekadar tujuan pemasaran sahaja.

Tahniah

sambut pelawaan Shuib sambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuib Dah agak dahsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuibsambut pelawaan Shuib

Terdahulu, Zara pernah menegaskan hubungan mereka sekadar sebagai sahabat seindustri dan usahawan, bukannya bercinta seperti yang dicanang umum.

Sumber: Instagram @zarazya@shuibsepahtu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *