Semasa

Wanita yang Terjatuh Dari Tingkat 19 Sebuah Apartment Sambil Dakap al Quran, Akhirnya Telah Menerima Rawatan

GEORGE TOWN – Penduduk di sebuah apartmen di Lilitan Sungai Ara, Bayan Lepas di sini gempar dengan kejadian seorang wanita yang ditemui terjatuh dari tingkat 19 bangunan terbabit dalam keadaan mendakap senaskah al-Quran pagi tadi.

RAKAMAN ADA DI BAWAH SEKALI

Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat

Mangsa berusia dalam lingkungan 30-an itu dijumpai dalam keadaan mengiring dan sedarkan diri di tempat letak kenderaan di aras empat perumahan berkenaan kira-kira pukul 11.45 pagi.

Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat

Difahamkan, mangsa yang sudah berumah tangga itu dikatakan bertindak terjun dari unit kediamannya.

Mangsa ditemui dalam keadaan separuh sedar oleh orang awam sebelum menghubungi pasukan bomba dan polis untuk tindakan lanjut.

Usaha membantu mengangkat mangsa dilakukan pasukan St. John Ambulans.

Mangsa kemudiannya dibawa ke Hospital Pulau Pinang (HPP) untuk mendapat rawatan.

“Allahu Akbar.. Inilah mukjizat Al-Quran yang tiada tandingannya.. Sama-samalah kita berdoa mudah-mudahan kita menjadi umat Islam yang sentiasa mencintai Al-Quran, selalu membaca dan menghayati serta mengamalkannya dalam kehidupan seharian. Semoga kita tergolong di kalangan orang yang berjaya di dunia ini dan akan mendapat syafaat di akhirat nanti. Amin Ya Rabbal’alamin.” – Hussain

“Allah sentiasa berlaku adil kepada setiap bangsa dan agama… beri rezeki, kehidupan kepada setiap manusia ciptaannya… Amin…” – Azam

Mengikut info dari sepupu mangsa, wanita tersebut ada masalah psikiatri.

Maaf semua..untuk makluman..mangsa adalah isteri sepupu sy..mangsa ada masalah psikiatri..yaa dia jatuh dari tingkat 19 ke bumbung parking tingkat 4..15 tingkat juga la lebih kurang..tpi cedera parah ..harap jangan la ada yg tuduh & buat mcm2 spekulasi ya..Alhamdulillah Allah masih panjangkan umur dia..kita sama2 doakan yg baik2 saja ya..

Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat Wanita terjatuh dari tingkat

Sumber Kosmo & Harian Metro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *