Semasa

Pesta Kolam Renang Tin Arak dan Panjat Bumbung Alphard, TikToker Kena ‘Banned’ di Langkawi

Pagi tadi tular di media sosial mengenai kelakuan  sekumpulan penyewa sebuah inap desa dan kereta sewa jenis Alphard ‘dilenjan’ oleh mereka sehingga mengundang kemarahan ramai.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Seronok party dalam kolam penuh tin arak

Menerusi video yang dimuatnaik oleh pengguna dikenali Andy Suffean Jr, dilihat beberapa lelaki sedang seronok mandi di dalam sebuah kolam yang dipenuhi dengan tin minuman keras. Bukan itu sahaja, mereka malah membuka lagu dengan kuat seolah-olah sedang berparti.

dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard

Malas nak sebut bangsa sebab ni salah individu. Memang tak patut!

Perkongsian itu menerima pelbagai reaksi di kalangan warganet di mana ramai mencemuh perbuatan tersebut yang dilihat telah merosakkan harta benda seseorang selain merosakkan nama sesuatu bangsa.

Pun begitu, ramai mengatakan ia adalah salah individu dan bukannya bangsa seseorang.

dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard dan Panjat Bumbung Alphard

TONTON VIDEO DI BAWAH:

 

Sumber: Facebook Andy Suffean Jr. via Info Terkini Apa Hari Ini ? (i-TAHI)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *