Semasa

Nampak Jalan Seusai Solat Istikharah, Akhirnya Puteri Sarah Saman Ira Kazar Berjumlah..

SELEPAS lama berdiam diri, akhirnya pelakon Puteri Sarah Liyana memulakan tindakan saman terhadap Ira Kazar yang didakwa menjadi orang ketiga menganggu rumah tangganya bersama pengarah Syamsul Yusof.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Menurut Sarah atau nama sebenar Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 36, tindakan saman ini adalah jalan terbaik untuk menyelesaikan semua kemelut selepas empat tahun memendam perasaan.

Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija

Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija Sampai bila mahu dipija

Saya buat semua ini untuk diri sendiri dan keluarga. Sampai bila saya mahu dipijak-pijak – PUTERI SARAH LIYANA PELAKON

Lega dengan keputusan membawa kes ini ke mahkamah, Sarah juga berharap ia dapat membuka jalan buat mana-mana wanita yang mengalami nasib sama untuk melakukan tindakan terbaik.

“Saya buat semua ini untuk diri sendiri dan keluarga. Sampai bila saya mahu dipijak-pijak.

“Jadi kepada sesiapa yang nak sondol (rampas) selepas ini perlu lebih berhati-hati. Saya mahu pertahankan perkahwinan dan perjuangkan hak sendiri.

“Kalau dah ambil orang punya duduk diam-diam, jangan ambil dan canang sana-sini serta kacau keluarga orang lain,” jelasnya.

Dalam permohonan yang dibuat, Sarah mahu Ira tampil memohon maaf dan berhenti daripada melakukan sebarang tindakan gangguan terhadapnya.

Sementara itu Sarah enggan memberi komen lanjut tentang hubungan dia dan Syamsul dan memberitahu suaminya itu ada datang melawat ketika anak-anak mereka dimasukkan ke hospital, baru-baru ini.

Syamsul dan Sarah mendirikan rumah tangga pada Mac 2014 dan pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 5, dan Summayah, 2.

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Sumber Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *