Semasa

Tiada Lagi Persefahaman, Elli Suriati dan Suami Akhirnya Sah Bercerai “19 tahun hidup bersama, saya sudah..”

Selepas 19 tahun mendirikan rumah tngga, akhirnya pengarah, jurulatih lakon dan pelakon berkaliber, Ellie Suriaty Omar kelihatan di ruang mahkamah.

Ellie Suriati dikatakan sah bercerai dengan suaminya, aktor Azri Iskandar dalam prosiding Mahk4mah Rendah Syariah Gombak Timur (Keramat), Kuala Lumpur sebentar tadi.

“Dia juga seorang bapa yang baik dan cukup menyayangi anak-anaknya.

“Tapi, rasanya sudah tertulis sampai di sini sahaja jodoh kami. Saya berharap ramai yang akan mendoakan yang terbaik untuk kami,” katanya.

Ellie masih lagi menjalani penggambaran filem Telaga Suriram arahan Osman Ali selepas terlibat sebagai konsultan untuk pementasan Putri S4ntubong: The W4rrior Princess oleh Perkampungan Budaya Sarawak di Kuching, Sarawak pada tahun lalu. – Get4ran, 17 Mei 2022

“Kalau betul saya k0ngkong, Azri Iskandar dah duduk rumah saja tak pergi penggambaran!”

Selain itu pelakon dan pengarah itu menafikan cakap-cakap yang mengatakan dia cuba mengongkong suaminya.

“Kalau betul saya kongkong, Azri dah duduk rumah saja tak pergi sho0ting!” katanya lagi.

Terdahulu Ellie dilaporkan meluahkan rasa bengang terhadap seorang wanita yang menghubungi suaminya pada lewat malam.

Susulan itu Azri Iskandar turut tampil menjelaskan bahawa dia tidak mengenali rapat individu berkenaan dan hanya berhubung dengannya menerusi Facebook sejak akhir-akhir ini.

Dalam pada itu, Ellie berkata berharap agar wanita berkenaan sedar tentang kesil4pannya serta tidak bersikap pentingkan diri sendiri.

“Saya bukan mengamuk tapi hanya ingin beri pengingatan kepada sesiapa saja agar sentiasa menghormati masa orang lain. Jangan mesej suami orang pada pukul 12.17 tengah malam semata-mata nak cakap fasal perniagaan MLM.

“Bagi saya tindakan dia itu pentingkan diri sendiri sebab dia tak menghormati masa dan rumah tangga orang. Azri itu suami orang, masih ada isteri… bukannya dud4!

Sumber : newzcare

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *