Semasa

Rakaman Kereta Terbabas Rempuh Lam Minyak, Pemandu Mavt di Tempat Kejadian Kena Serangan Jantung

Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak

Baru-baru ini, tular di media sosial berkenaan satu insiden melibatkan rempuhan di pam minyak Shell Taman Teluk Gedang Indah.

RAKAMAN VIDEO KEJADIAN DI BAWAH SEKALI

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Mohd Ezwan Shah, dapat dilihat sebuah kenderaan merempuh pam minyak serta sebuah motosikal yang kebetulan sedang mengisi minyak di situ.

Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak

Difahamkan pemandu kenderaan tersebut adalah lelaki warga emas yang mengalami serangan jantung secara tiba-tiba.

Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak

Apa yang menyedihkan, disebabkan serangan jantung tersebut, warga emas berkenaan disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.

Dan rempuhan itu terjadi disebabkan dia tidak dapat mengawal kenderaan daripada terbabas.

Menjengah ke ruangan komen, pemilik Tiktok ini ada menjelaskan keadaan yang berlaku setelah ramai yang tersalah anggap berkenaan kejadian tersebut.

Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak

Sehubungan dengan perkongsian itu, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan mengucapkan salam takziah kepada keluarga warga emas terbabit.

Mereka juga sempat menitipkan pesanan supaya menjaga kesihatan dan memandu dengan berhati-hati kerana malang itu tidak berbau.

Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak Rakaman kereta terbabas rempuh pam minyak

Tonton Video:

 

Sumber: Ohmymedia, TikTok Mohd Ezwan Shah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *